7 fogyókúrás reggeli tipp

7 reggeli tipp a fogyókúra idején Elhatároztad, hogy nem halogatod tovább, holnaptól belevágsz a fogyókúrába.
Felkel a nap, Te kipattansz az ágyból és máris azon töröd a fejed, hogy reggelivel kezd a napot, vagy jobb ha kihagyod ezt az étkezést.
Ha komolyan gondolod a súlycsökkentést akkor a reggeli mellett döntesz! Miért?

 

Mert a reggeli…

  • Energiával tölt fel
  • Beindítja az anyagcseréd
  • Segít szervezetednek beállítani és egyensúlyban tartani a vércukorszinted
  • Csökkenti a délelőtti nasi utáni vágyad

 

A másik nagy dilemma az, hogy mit reggelizz!

Hiszen a reggeli étkezés jótékony hatását nem fogjuk érezni ha teletömjük magunkat magas cukor-, zsír- és szénhidráttartalmú ételekkel.  Ezek hatására ugyanis egész nap fáradékonyak, éhesek, feszültek leszünk.

Válasszunk magas rosttartalmú, fehérjedús, vitaminban és ásványi anyagokban gazdag reggelit.

 

Összegyűjtöttem 7 reggeli tippet amit bátran fogyaszthatsz a fogyókúrád ideje alatt:

 

reggeli1


Smoothie vagy Turmix

Az egyik leggyorsabban elkészíthető reggeli. Nem kell hozzá más csak egy botmixer vagy egy turmixgép, egy adag friss gyümölcs, ásványvíz, sovány joghurt vagy tej és kb. 5-10 perc.
Ezzel a reggelivel vitamint, ásványi anyagokat és fehérjét juttatsz be szervezetedbe.

reggeli2
Teljes kiőrlésű pékárúból készült szendvics

A szendvicsbe kerülhet saját készítésű szendvicskrém ( pl. körözött, sült paprika krém, cukkini krém ), friss idény zöldségek, főtt tojás, párolt csirkemell. Kerüljük a kész felvágottakat hiszen ezekbe rengetek só, a rejtett zsír  és egyéb adalékanyagok.

reggeli3
Házi készítésű müzli

Azért házi, mert a boltban kapható müzlik általában cukor hozzáadásával készülnek, ezeket pedig jobb ha elkerülöd a fogyókúra során. A müzlit leöntheted sovány tejjel vagy joghurttal, adhatsz hozzá friss gyümölcsöt. Nagyon finom , laktató reggeli.

reggeli4
Házi készítésű gyümölcsjoghurt

Sovány natúr joghurthoz keverj friss idény gyümölcsöt, ha akarod édesítheted természetes édesítőszerrel és már kanalazhatod is.

reggeli5
Zabkása gyümölccsel

Ez a reggeli picit hasonlít a tejbegrízhez, csak sokkal egészségesebb, kalóriaszegényebb ás finomabb. Pár perc alatt elkészíthető és bármilyen gyümölccsel elkészítheted.
Zabkása recept itt<<

reggeli7
Gyümölcssaláta

Egy kis tálkába darabolj össze gyümölcsöket, picit locsold meg frissen facsart citromlével, ízesítsd természetes édesítőszerrel, fahéjjal, mentalevéllel.

reggeli6
Tojásból készült ételek

Itt választhatod a főtt tojást, a tojásrántottát, ez teflon serpenyőben szinte olaj nélkül elkészíthető. Egy kutatás során bizonyították, hogy aki tojással kezdi a napot az ebédre kevesebb kalóriát fogyaszt.

 
Neked melyik a kedvenc fogyókúrás reggelid? Írd meg a hozzászólások között, hogy mások is elkészíthessék! 🙂

Kapcsolódó bejegyzések:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.